25 Ağustos 2012 Cumartesi

Hangisini Anlatsam ?


Merhabalar,

Bloğu yeni açmış olmamdan dolayı buraya yazacak o kadar çok şeyim var ki aslında inanır mısınız hangisinden başlasam bilemiyorum.Bunca yıllık birikimim var ben hala EVLİ DEĞİLİM..Yani anlamış olacaksınız ki AKTİF SEX HAYATIM DEVAM ETMEKTE..

Aslında burda zorlanmış olduğum nokta şu;
-Yazmaya hangisinden başlamalıyım ?



Bana bu konuda bir yönlendirmede bulunursanız çok memnun olurum.Zira 26 yaşına gelmiş genç bir mühendisin bir çok anısı vardır ve kafası karışıktır..Size düşen aşağıdaki seçeneklerden hangisinin öncelikli olduğuna karar vermemde bana yardımcı olmak.

- Ergenlik Çağımdaki Sex Anılarım
-Üniversite Dönemindeki Sex Anılarım
-Staj Yaparken Yaşanan Sex Anılarım
-Askerlik Döneminde Yaşadığım Sex Anılarım
-Aktif İşe Başladıktan Sonraki Yıllara Ait Sex Anılarım
-Şuan Devam Eden Sex Anılarım mı ?

Bu konuda beni yönlendirirseniz, anılarımı anlatmaya hemen başlayabilirim..Kolay gelsin :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder